Atsakomybės:
- Mažmeninės ir didmeninės prekybos skatinimas, klientų aptarnavimas, komercinių pasiūlymų ruošimas, pagal poreikį - klientų vizitavimas;
- Darbas informacijos centre: klientų aptarnavimas, prekių pajamavimas, grąžinimas, darbas kasos aparatu;
- Parduotuvės administravimas, parduotuvės direktoriaus pavadavimas;
- Prekybinės ekspozicijos priežiūra, kainų etikečių aktualumo kontrolė, informacijos apie akcijas atnaujinimas;
- Prekių pirkimo-pardavimo dokumentų išrašymas.
Iš jūsų tikimės:
- Profesinio išsilavinimo pagal siūlomas pareigas;
- Analogiško darbo patirties;
- Kruopštumo, dėmesingumo detalėms, sąžiningumo.
Mes siūlome:
- Atsakingą ir įdomų darbą viename didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje;
- Palaikančią komandą ir vadovą, visapusį įvedimą į naują darbo aplinką;
- Asmeninį ir profesinį augimą, dalyvaujant vidinėse mokymų programose, išoriniuose tiekėjų mokymuose, karjeros galimybes;
- Papildomą skatinimą už pasiektus tikslus;
- Galimybę įsitraukti į darbdavio įvaizdžio kūrimą;
- Darbuotojų nuolaidų programą perkant Moki Veži parduotuvėse, papildomas partnerių nuolaidas ir pasiūlymus;
- Nuotaikingus įmonės renginius, vasaros šventes, komandos formavimo veiklas.