Atsakomybės:
- Priimti klientų užklausas telefonu ir elektroniniais kanalais;
- Teikti informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
- Parengti ir sudarinėti sutartis su naujais klientais.
- Bendradarbiauti su kitomis įmonėmis sprendžiant sudėtingesnius klausimus
- Rengti atliktų darbų ataskaitas.
- Siūlyti klientams sprendimus ir alternatyvas
Iš jūsų tikimės:
- Darbo patirties klientų aptarnavimo srityje
- Bendro supratimo apie elektros rinką, produktus ir paslaugas;
- Vidinės motyvacijos ir atkaklumo ieškant geriausiai kliento poreikius atitinkančio sprendimo
- Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių
Mes siūlome:
- Stabilią darbo vietą mažoje, bet sparčiai augančioje bendrovėje
- Apmokymus