Atsakomybės:
- Taisytinų prekių savalaikis gedimų vertinimas, sprendimų priėmimas, prekių apžiūra/rūšiavimas;
- Bendravimas su servisais, tiekėjais;
- Prekių siuntimas į servisus, grįžusių siuntų administravimas;
- Informacijos kitiems padaliniams teikimas;
- Duomenų į įvairias kompanijos apskaitos sistemas suvedimas;
- Darbas su gabaritinėmis prekėmis.
Iš jūsų tikimės:
- Inžinerinis mąstymas, komunikabilumas, atsakingumas ir kruopštumas;
- Domėjimasis technologijomis, elektronikos, IT, telefonijos ir kt. naujienomis;
- Patirtis garantinio aptarnavimo, logistikos srityse būtų vertinamas kaip pagrindinis privalumas;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Anglų kalbos žinios. Rusų ir/ar lenkų kalbos žinios (privalumas).
Mes siūlome:
- Įvedimo programą (metodinė medžiaga, pagalba mokantis);
- Galimybę susipažinti su elektronine prekyba iš vidaus;
- Individualų motyvacinį paketą (galima kompensacija už kurą);
- Papildomą skatinimą už pasiektus tikslus;
- Palaikantį ir ugdantį vadovą bei šaunią komandą;
- Įdomius, nuotaikingus bei pilnus naujų patirčių įmonės renginius, kompanijos dovanas.