Atsakomybės:
- Prekių užsakymų formavimas;
- Minimalių/maksimalių prekių kiekių nustatymas atsižvelgiant į poreikį, akcijas, sezoniškumą;
- Prekių likučio ir tinkamo apyvartumo užtikrinimas;
- Prekių pervežimų organizavimas;
- Darbas su užsakymų ir atsargų valdymo sistema.
Iš jūsų tikimės:
- Aukštasis arba aukštesnysis vadybinis išsilavinimas;
- Patirtis prekybos srityje (privalumas);
- Darbo patirtis dirbant su MS Office (Excel) ir atsargų valdymo programomis (privalumas);
- Komunikabilumas, atidumas detalėms, gebėjimas prisiimti atsakomybę, iniciatyvumas.
Mes siūlome:
- Atsakingą ir įdomų darbą viename didžiausių prekybos tinklų Lietuvoje;
- Adaptavimo procesą padedantį naujokui greičiau susipažinti ir įsitraukti į įmonės veiklą;
- Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes;
- Privalumus perkant Moki-Veži parduotuvėse;
- Papildomas nepinigines naudas.